Goed nieuws: vanaf 30 september biedt ook Instagram gebruikers de mogelijkheid om online te adverteren. Via Insta-Ads kan een foto of video worden geupload, waar je vervolgens een doelgroep en budget aan koppelt om jouw merk een digitale boost te geven.
De bekende social media-site is de laatste tijd behoorlijk wat updates aan het uitvoeren. Naast de komst van Insta-Ads, is het sinds deze maand ook mogelijk om foto’s in landschapsformaat te delen in plaats van het bekende vierkante formaat. In het uploadvenster vind je linksonder een button waarmee je dit kan instellen.
Langere videoadvertenties
Ook de tijdslimiet van videoadvertenties is aangepast. Waar je tot voor kort maximaal 15 seconden campagnebeeld kon delen, is dit nu verhoogd naar 30.
Ben je nog niet actief op Instagram of denk je niet de juiste kennis en tools in handen te hebben om Insta-ads te gebruiken? The Content Guys helpen je graag verder door mee te denken, jouw bedrijf te assisteren of al het werk uit handen te nemen. Neem hiervoor vrijblijvend contact op via mail@thecontentguys.nl.
via: amazing.nl en Tulpahn / Shutterstock.com